2014. szeptember 18., csütörtök

Ismét KLUBSZERDA!

Amint azt már többször leírtam, szeptember 10-én megünnepeltük a losonci anziksz blog 1 éves születésnapját, két hétre rá pedig, szeptember 24-én délután 17.00 órai kezdettel megtartjuk következő KLUBSZERDÁNKAT, amely több lesz, mint érdekes!

Elöljáróban annyit szeretnék elmondani a Klubszerdákhoz, hogy azok feltételezhetően november táján áttevődnek csütörtökre (többen kérték a csütörtököt, mert szerdán egyéb elfoglaltságuk van), addig azonban maradnak a szerdai találkozóink. Beharangoznám már most a következő anzikszos sétánkat is, mely ha minden igaz, október 4-én (szombaton) várható, délután 14.00 órakor találkozunk a losonci vasútállomás előtt, majd a Vasút utcában és a környéken tennénk egy nagy sétát, majd a Magyar Kulturális Központba térnénk be, megpihenni egy picit.

És tervbe van véve már az azt követő Klubszerdánk is, ismét vetélkednénk egy jót: a Losonc, szeretlek! című szórakoztató műveltségi vetélkedőnk következő fordulóját október 15-én tartjuk meg, ha a résztvevők is úgy akarják. A legutóbb nyertes csapat lesz a kihívója a... - no ez még addig kiderül!

Kanyarodjunk vissza a jövő hét szerdájához: Vayszada Károly nevét valószínűen kevesen hallották eddig. Pár hónapja fedezték fel az addig festőművésznek elkönyvelt úriember fényképeit, és a szakma egyből elismerőleg nyilatkozott róla. Füleken most pénteken nyílik a fotóiból kiállítás, Losoncon a távolabbi jövőben tervezik, de addig is Puntigán József jóvoltából vetítettképes előadás formájában tekinthetjük meg az MKK-ban a műveit. A délután 5-kor kezdődő Klubszerdánkon betekintést nyerünk Vayszada életén túl a művész Losoncon készült fényképeibe is.

Találkozunk tehát szeptember 24-én délután 5 órakor a Magyar Kulturális Központban! 
(Minap hallottam olyat, hogy "én oda nem mehetek, mert senkit sem ismerek". Innen üzenem, hogy ennek a mondatnak a második fele csak az első 1-2 percre érvényes, és egyáltalán nem akadály, tessék jönni bátran, én mondom: érdemes!)

Jaj, és mielőtt elfelejteném: a Pátria Rádióban többek között a soron következő Klubszerdánkról is beszél majd élő egyenes adásban Puntigán József - hétfőn (szept. 22.) tessék 11 óra 10 perc körül nagyon figyelni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése