2014. december 11., csütörtök

Losonci receptcsere 2. - Krenzchen

Kérem szépen, megkaptam a második receptet is a sorban, Bucsko Beáta Ómamája, azaz Gyura Leonné, szül. Kosztolányi Margit recepteskönyvéből. Így tessék fogadni ezt a kincset!

Krenzchen (dupla adag):
30 dkg HERA, 44 dkg liszt félgrízes, 12 dkg őrölt dió, 10 dkg porcukor.

"Ezt a masszát sokáig türelmesen összegyúrjuk. Összeáll, de sokáig kell gyúrni. Először a felét lisztezett deszkán kinyújtjuk nyújtófával. Formácskával kiszurkáljuk. Az egyik virág lyukas legyen, azt tepsire rakva megkenjük tojással és a tepsin megszurkáljuk kis darabokra vágott dióval. Melegen ragasztjuk pikáns lekvárral. Vigyázat!!! Hamar megég.
Ómamám receptje, mindenkinek jó étvágyat, érdemes kipróbálni. Én málna lekvárral ragasztom a virágokat, és mindjárt ahogy kihúzom a sütőből. Ha kihűl, akkor már nem lesz jó, mert eltörik. Nagyon omlós. A tepsire úgy rakom, hogy egy sor lyukas egy sor teli virág. 190 fokon sütöttem de komolyan ültem mellette. A képen ez az adag látható."

Krenzchen Ómama módra :-)

És mutatok még egy fotót, azt is Beától kaptam, életében először kipróbálta a bejglisütést és ez a finomság lett belőle:


A bejgli receptjét pedig az internetről vette, egész pontosan innen

Jó sütögetést mindenkinek, várom a további recepteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése