2014. december 3., szerda

Könyvajánló 60

Kereken a hatvanadik könyvajánlónkat egy kis kitérővel kezdeném: szóltak a Phoenix Könyvesboltból, hogy egy losonci anziksz olvasó ott hagyott nekem valamit náluk, mikor tudok érte bemenni. Hát kérem, épp arra volt utam, ma be is tértem oda. Ajándékot kaptam, egy könyvcsomagot. Azt ugyan nem sikerült kiszednem a boltosokból, hogy ki volt, aki úgy gondolta, hogy ezt nekem ajándékozza, mivel szeretne inkognitóban maradni. Az ajándékot hálásan köszönöm!
A könyvcsomag 3 régebbi kiadású kötetből áll, mégpedig:
Egy 1985-ös kiadású Nyelvi divatok című műből
Mayer Judit: Anyanyelvi hibanapló c. kötetéből
és Jakab István: Értsünk szót egymással! című nyelvművelő kötetéből.
Jó lenne tudni, miért kaptam ezeket! Lehet, hogy valaki ezzel üzent, hogy:
1. hibásan írok és már nem bírja tovább, küldött hozzá irodalmat
2. tetszettek neki a nyelvi játékaink, és ezzel szeretné jelezni, hogy ideje lenne ismét ilyet játszani
3. tele van a könyvespolca és úgy döntött ezektől megszabadul... (jelentem nekem is tele van!).

Bárhogy is legyen, a könyveket köszönöm, forgatni fogom! Szeretném azonban felhívni a figyelmet, hogy nem harapok, sőt az ismerőseim szerint egy barátságos ember vagyok, szóval tessék nyugodtan kilépni az inkognitóból, örülnék neki!

És akkor most térjünk rá az e heti könyvajánlónkra, amely már a karácsonyi készülődés jegyeit hordozza magán:

P. Panesar, A. Massenkeil
Adventi és karácsonyi díszek 
(Színes Ötletek - 2. különszám)
Cser Kiadó, 2001

Tartalom: Előszó, Anyagok és eszközök, Hasznos tanácsok elöljáróban, Karácsonyi üdvözlőlapok, A lakás díszítése, Ragyogó fogadtatás, Fenyőszív, Adventi koszorú, Fahéjcsillag, Gyertyatartó, Fali gyertyatartó, Csillag alakú agyagtányér, Illatozó narancsok, Rusztikus karácsonyfa, Hagyományos adventi koszorú, Adventi koszorú kis aranycserepekkel, Díszpohár; Rudolf, a rénszarvas; A terített asztal, Meghívás karácsonyi reggelire, Meghívók és asztali kártyák, Asztali dísz, Illatgyertyák, Szalvétatartó, Meghívás ebédre, Kártyák, Meghívó és menükártya, Asztali dísz, Fahéjrúdcsokor, Meghívás adventi kávézásra, Kártyák, Bőségszaru, Ünnepi vacsora, Asztali dísz, Gyertyadíszítés, Karácsonyi csokor


Armin Täubner                   Papírangyalkák 
Színes Ötletek sorozat
Cser Kiadó, 2014

A kötetben bemutatjuk, hogyan készíthetünk papírból angyalkákat, amelyek aztán kedves ajándékok éppúgy lehetnek mint ablakdíszek, karácsonyfadíszek és asztali dekorációk.
A kötetet ajánljuk óvodák és iskolák figyelmébe is, hiszen az alapanyag könnyen beszerezhető, és a kötetben szereplő angyalokat még a legkisebbek is el tudják készíteni.

A füzetek természetesen a losonci Phoenix Könyvesbolt és Antikváriumban vásárolhatók meg, áruk 3,95 euró/db.
Ezen kívül karácsonyi kifestők széles skálája is kapható, már 1 eurótól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése