2016. május 9., hétfő

JÁTÉK - a város szívében

Történt pedig, hogy teljesült egy álmom: játékra invitáltak engem is! Igaz, hogy a nyeremény ilyen formában nem lehet az enyém, azonban a kaland izgalma egészen felvillanyozott. Teljes mértékben átéreztem a losonci anziksz blog játékaiban részt vevő olvasóinak kellemes kezdeti tanácstalanságát, ami egészen addig tart, míg rá nem jönnek a helyes megfejtésre...
Na szóval, az történt, hogy Puntigán József, a blog helytörténeti cikkeinek szerzője, szombati sétánk fővédnöke, átküldött nekem egy fotót, hogy találjam ki melyik losonci épületen található ez a képen látható valami, és leszek szíves azt is megmondani, milyen célt szolgált annak idején.
Mutatom:

Mi ez és hol található?

Segítséget csak annyit kaptam hozzá, hogy az egyik városnéző séta alkalmával megemlítettük. Kérem szépen, a losonci anziksz fennállása óta "rengeteg" városnéző sétát tartottunk már, így szorgalmasan emelgettem a fejem az utcákon, kerestem a sárgára festett épületeket mindenfelé.
Végül megtaláltam! És azt is tudom, mire szolgált :-)

Hogy másnak is hasonlóan jó élményekben legyen része a héten, ezennel JÁTÉKOT hirdetek: hol található és mire szolgált eredetileg a fenti képen látható valami?

A helyes megfejtők közül kisorsolt nyertes megkapja a jelenleg 10 részből álló, városnéző sétáinkról készült füzetek teljes sorozatát és egy eredeti korabeli képeslapot Losoncról. A fotót, a kérdést, a díjakat Puntigán Józsefnek köszönhetjük (a szombati apátfalusi- alsó szalatnai sétánkon ki-ki elmondhatja majd keresésének történetét meg mindent, amit ezzel kapcsolatban gondol...).


A 10 db városnéző füzet az eddigi sétákról

A feladat tehát május 13. (péntek!) éjfélig megtalálni a sárga épületet, amelyen a fenti képen látható valami található, az ügyesebbje le is fotózhatja, vagy írja meg a házszámot, és a nagyon ügyes olvasók azt is megírhatják szerintük mire szolgált az a valami ott a magasban. Az e-mail cím változatlan: losoncianziksz@gmail.com.
Mivel nem vagyok olyan szőrösszívű, mint sokan gondolják, annyit segítségképpen elárulok, hogy a református templom - Köztársaság tér közötti útvonalon érdemes nézelődni.

Sorsolni május 14-én délután fogunk a sétán, amelyre mindenkit sok szeretettel várunk, nagyon érdekes helyeket nézünk meg egészen közelről!

És még egy jó hírem van: a jövő héten is játszunk majd, mégpedig színházi belépőjegyekért! Ébresztő emberek, nem lekésni a lehetőségeket! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése