2013. október 12., szombat

Támadt egy ötletem…



Kép forrása
A legutóbbi bejegyzéssel, vagyis a könyvajánlóval kapcsolatban támadt egy ötletem. Történt ugyanis, hogy amikor az fb-n ajánlottam a bejegyzést az ismerőseimnek, a linkhez egy „ártatlan” kérdést is csatoltam, mégpedig azt, hogy „Te most éppen milyen könyvet olvasol?”.
Néhányan meg is írták éppen mit olvasnak, sőt volt aki konkrét könyvet is kölcsön szeretne kérni, mert elolvasná.

Létezik olyan internetes oldal, amelynek segítségével könyveket lehet csereberélni. Rukkolni meg happolni. Blogjuk is van: a Saláta. Nem, nem lettem hirtelen vegetáriánus, tényleg így mondják. A RUKKOLA oldalról beszélek és a blogról, a SALÁTÁRÓL.
Ismeritek?
Hozzánk legközelebb Balassagyarmaton van Happont, vagyis olyan hely, ahol átvehető és leadható a cserére szánt vagy szerzett könyv. Akit érdekel a rukkola, minden fontos tudnivalót megtalál az oldalukon.

A könyvmolyok a MOLY oldalon is tájékozódhatnak az egyes könyvekről. Ez az első magyar olvasói közösségi oldal 2008-ban jött létre, és az fb-n majd 13 ezer kedvelője van. Regisztráció után saját olvasmányaidat is leltárba veheted, felrakhatod a polcra, ajánlhatod másoknak, értékelheted a könyveket.

Szóval az jutott az eszembe, hogy mi lenne, ha mi losonciak és a környéken élők is találkoznánk néha a könyvek kapcsán. Nem csak a könyvesboltba, könyvtárba jövet-menet, hanem úgy konkrétabban. Ahol könyveket ajánlhatnánk egymásnak, kölcsönözhetnénk, vagy akár cserélhetnénk is. Ahol a könyv lenne a fő téma, de természetesen a személyes találkozások varázsával.  

Lenne ez iránt érdeklődés? Ti mit gondoltok erről?  

2 megjegyzés:

  1. Hát nem sokan válaszoltak :-( De ketten már vagyunk.
    Engem érdekelne a dolog, igaz nem sok időm van olvasni, de most jönnek a hosszú téli esték.

    VálaszTörlés
  2. Biztos mindenki a rukkolát meg a molyt tanulmányozza, aztán velem szóba se állnak :-) Nem baj Rozy, majd hímzés közben könyvekről is beszélgetünk... :-))

    VálaszTörlés