2019. március 31., vasárnap

ÁPRILISI előzetes programajánló

Nem szeretném fölöslegesen a szót szaporítani, ezért csak néhány programra szeretném felhívni most a figyelmet. Biztos vagyok benne, hogy a heti programajánlókba további rendezvények is bekerülnek majd…


Mindjárt április 1-én (hétfőn) minden érdeklődőt vár a Nógrádi Könyvtár, ahol a Szótértők találkozóján Szabó Magda és Szobotka Tibor lesz terítéken, az eddigi időponttól eltérően, délután 17.00 órától.

Április 4-én a Kármán Napok programsorozat következő eseménye Szomolay Tibor a Klán című regényének bemutatója lesz, 17.00 órától a Kármánsuli Ráday-termében.

Ugyanaznap este 18.00 órától szlovák nyelvű színházi előadás lesz látható a B.S. Timrava Színházban, amelyben egyebek mellett a gömöri születésű Varga Anikó is játszik. Az Ešte raz, ale lepšie (Még egyszer, csak jobban) című produkcióra jegyek 17,00 euróért válthatók.

Április 5-én (pénteken) a losonci Apolló Moziban egy friss Oscar-díjas film, a Green Book, azaz Zöld könyv tekinthető meg, magyar szinkronnal.


Április 11-én (csütörtökön) a Kármán József Alapiskola és Óvoda Ráday-termében Tolcsvay Béla Kossuth-díjas előadóművész műsora látható 17.00 órától. Utána gömöri táncház a File Bandával.

Losoncon április 11-én és 12-én húsvéti vásárt rendeznek a Köztársaság téren.

Április 12-én (pénteken) a kicsiket várják a Kármánsuliba, ahol CSIRIBIRI húsvéti játszóházat tartanak 15.30 órától.

Ugyanaznap a losonci zsinagógában húsvéti koncert. A 18.00 órakor kezdődő rendezvényen a nagyzenekarral, kórussal és szólistákkal együtt összesen 85 fellépő előadásában Gabriel Fauré Requiemje mellett Bach és Schubert művek is felhangzanak. Jegyek 15 eurótól kaphatók.


Rimaszombatban április 12-én a Pozsonyi Kifli Polgári Társulás mutatkozik be 17.30 órától a Csillagházban. Korpás Árpád, a társulás alelnöke a Légy lámpás előadássorozat keretén belül mutatja be a társulás tevékenységét.

Április 13-án (szombaton) Losoncon Eric Chenaux kanadai énekes és gitárost lehet körbe ülni az Apolló Mozi előcsarnokába tervezett koncertjén este 20.00 órakor. Összesen 60 darab jegyet bocsátanak forgalomba, darabja 9 euróba kerül.

Április 26-án (pénteken) a Szabó Gyula Emlékházban Ronald Šebesta klarinétművész és a Lotz-trió koncertje hallgatható meg. A Mozart varázslatos kürtje című koncert 17.00 órakor kezdődik.

Nagy vonalakban tehát ennyi, kellemes áprilist mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése