2019. március 1., péntek

Jubileum, jubileum...

Tegnap este próbán jártam. Nem mintha egyébként nem tudnám mivel eltölteni a csütörtök estémet, de úgy éreztem itt az ideje megtudni, milyen lesz a losonci Kármán Színház jubileumi műsora, amelyet az egykori első bemutató napjára terveznek.
Ugyanis 1989. március 6-án volt a Csemadok égisze alatt megalapított színjátszó együttes első premierje, ami nem volt más mint a Fanni hagyományai című színmű, amint arról az alábbi plakát is tanúskodik.


A 2019. március 6-ára tervezett Dalszínház-múzeum címet viselő jubileumi műsorban az együttes alábbi tagjai lépnek fel: Balázs Ildikó, Csák Éva, Csák István, Erdélyi Attila, Erdélyi Gábor, Erdélyi Gabriella, Gyetvai Viktória, Setény Öcsi és Tóth István.


És hogy mit láttam a próbán? Egy remek összeállítást kabaréjelenetekkel, dalokkal sőt még versekkel is! Biztos vagyok benne, hogy a nézőtéren ülők együtt dúdolják majd a slágerek többségét a fellépőkkel, és abban is biztos vagyok, hogy emlékezetes pillanatok részesei lehetnek, akik jövő hét szerdán nem lesznek restek és eljönnek este 7 órára a B.S. Timrava Színházba.
Belépőjegyek egyébként 5 euróért válthatók a Városi Információs Központban, illetve foglalhatók Csák Istvánnál a 0905 11 33 77 telefonszámon. Aki inkább írásban kommunikál, az nyugodtan írhat a losoncianziksz@gmail.com e-mail címre vagy a blog fb oldalára is, szívesen továbbítom a foglalásokat.


A helyszínen megvásárolható lesz az elmúlt 30 év összefoglalójaként készült könyv is: a kötetért fizetett 10 euróval a színház működését támogatja.

Mindenkit sok szeretettel várunk az ünnepi műsorra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése