2015. január 18., vasárnap

Programajánló január 19-25.

Óriási örömmel tapasztaltam, hogy milyen nagy az érdeklődés a világutazós élmények iránt, melyeket Antal Tamás mesélt el nekünk január 15-én az Alapiskola Kármán-termében. Úgy gondolom ez remek évkezdés – már ami a rendezvények sorát illeti itt Losoncon.
No de nézzük, mi vár ránk ezen a héten!

Január 21-én (szerdán) 16.00 órai kezdettel Újévi Koncertet tartanak a B.S. Timrava Színházban a Magán Művészeti Alapiskola szervezésében.

Ugyanaznap Füleken Boráros Imre Kossuth-díjas színművész, Petrécs Anna és Tarics Péter látható és hallható 17.00 órától a VMK báltermében, ahol a Hit és hűség – történelmi visszapillantás 1889-1989 című előadással tisztelegnek a Magyar Kultúra Napja előtt, amit egy nappal később, január 22-én ünneplünk.

Aki nem rest és bulizni is szeretne, az január 23-án (pénteken) ellátogathat Rimaszombatba, ahol az Incognito Bárban Magyar Bulit tartanak este 8 órai kezdéssel. A belépő 2 euró.

Január 25-én (vasárnap) Losoncon a B. S. Timrava Színházban 18.00 órai kezdettel Újévi Operett Gálakoncertre várják az érdeklődőket. A jegyeket elővételben 8 euróért például a Magyar Kulturális Központban vagy a Városi Információs Központban (MIC), a helyszínen pedig majd 10 euróért lehet megvásárolni.

Ugyanaznap Rimaszombatban is lehet kulturálódni, hiszen a Csavar Színház látogat Rimaszombatba, ahol a ragyolci születésű Molnár Xénia főszereplésével tekinthető meg január 25-én 18.00 órai kezdettel az Ibusár című előadás.

Természetesen továbbra is ajánlom mindenki szíves figyelmébe az idei losonci CSEMADOK BÁLT, amire január 31-én kerül sor a Vigadó báltermében. A jó hangulatról a salgótarjáni Mr Sam Band és Botos Béla és népi zenekara gondoskodik, sztárvendég pedig Peller Károly lesz, a budapesti Operettszínházból.
Jegyek idén is 25 euróért kaphatók, a bálról további információval Demecs Andrea: 0918 878 230, Hajdók Hajnalka: 0905 849 682, és Galcsík Károly: 0905 548 074 szolgál, a helyfoglalás és jegyvásárlás is náluk bonyolítható le.
Figyelem: holnaptól a blogon egy páros belépőt is lehet majd nyerni a bálba, ez azt jelenti, hogy valaki megspórolhat majd 2 x 25 eurót!!! Érdemes lesz tehát játszani!

Mindenkinek kellemes hetet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése