2019. október 6., vasárnap

Programajánló október 7-13.

A minap olvastam egy blogbejegyzést arról, milyen jó dolog esőben az erdőbe kirándulni, csak vízálló lábbeli és egy jó esőkabát kell hozzá. Meg persze egy termosznyi meleg tea sem árt. Úgy gondolom, az előttünk álló hét rendezvényeihez nem fog kelleni esőkabát (max. esernyő, ha véletlenül épp esik), elegendő lesz hozzá egy adag akarat és elszántság. Ugyanis rendezvény van bőven, csak el kell szánnunk magunkat, hogy elinduljunk otthonról…


Mindjárt hétfőn, október 7-én a Nógrádi Könyvtárba lesz érdemes elsétálni, hiszen ott Böszörményi István mutatja be a porrá égett Losonc megsegítésére kiadott Losonczi Phönix emlékkönyvet 1851-ből. Minden érdeklődőt szeretettel várnak 17.00 órára a könyvtár olvasótermébe.


A héten az Ifjú Szívek Táncszínház is a környékünkön turnézik. Október 8-án (kedden) Rimaszombatban 18.00 órakor, október 9-én (szerdán) 18.30 órakor Fülekpüspökiben, október 10-én Tornalján este 19.00 órakor, majd október 11-én (pénteken) Ajnácskőn 18.00 órakor látható a Határon túli nemzeti tánc című produkciójuk. Az egyes helyszíneken délelőtt ifjúsági előadásokat is tartanak.

Október 10-én (csütörtökön) 15.00 órakor nyitják meg a rimaszombati Három Rózsa Kávéházban a fiatal fotográfus, Kresnye András fényképkiállítását, amelynek címe Betiltott árnyékok.


Október 10-én (csütörtökön) 17.00 órától a Kármán József Alapiskolában Csontváry titokzatos múzsájáról, Isadora Duncanról mesél Végváry Zsófia művészettörténész.

Aki inkább moziba menne csütörtök este, az Losoncon magyar szinkronnal nézheti meg a Joker című filmet az Apolló Moziban 19.00 órától.

Október 11-én (pénteken) már ötödik alkalommal rendezik meg a Jazzové lístie (Dzsessz levelek) őszi dzsesszfesztivált, amely 18.00 órakor kezdődik a felújított Városháza épületében. Részletek ITT.

Rimaszombatban ugyanaznap délután 15.00 órától Feszty Árpád életéről és munkásságáról nyílik kiállítás a Csillagházban, amely egészen november végéig tekinthető meg.

Pénteken délután Losoncon is érdemes ellátogatni a Szabó Gyula Emlékházba, ahol jelenleg a Napút Művészeti Akadémia festőművészeinek kiállítása látható.

A zsinagógában hétfő kivételével naponta 11.00 – 19.00 óra között tekinthető meg a kínai agyaghadsereg szintén november végéig.

Szóval, ernyővel vagy anélkül, de mozduljunk ki!
Kellemes hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése