2013. szeptember 27., péntek

Blogírók és kézimunkázók kerestetnek!



Amint az látható, a blog jobbik oldalára kitettem egy blogajánlót, benne pedig Rozy x-szemes világa olvasható. 
Nem, nem akarok én itt kézimunkaszakkört indítani, csupán a környéken élő blogírókat szeretném felkutatni. Ha lehet politikamentes kiadásban.

Szóval Rozy, akit személyesen is van szerencsém ismerni, 2 gyermekes családanya és nagyon szeret kézimunkázni. A blogírásnak köszönhetően más, hasonló beállítottságú emberekkel is megismerkedett már, többnyire virtuálisan, de van, akivel személyesen is. Nagyon érdekes világ ez, a hímzésminták jönnek-mennek, vannak közös hímzések, ajándékozások, ötletelések, virtuális barátságok is születnek.
Jómagam is kézimunkázó ember vagyok, igaz, mostanában ezt a műfajt eléggé hanyagolom. Ám jönnek a hosszú téli esték, az ember a kertből beszorul a négy fal közé, biztosan előkerül majd valami amibe böködni lehet, legyen az kötés, horgolás, hímzés vagy csipkeverés…

Ha vannak köztetek – bocs a tegezésért, a blogon így egyszerűbb – olyanok, akik szintén imádnak kézimunkázni és szeretnének esetleg találkozni, tapasztalatot cserélni, neadjisten fonalat, alapanyagot is, vagy új technikákkal megismerkedni, vagy csak egyszerűen barátkozni – itt az alkalom! Írjatok, szóljatok, keresünk majd teret és alkalmat a találkozásra! Ketten már vagyunk, ki csatlakozik?

Természetesen várom további blogírók jelentkezését is, lényeg hogy Losoncról vagy a környékéről legyenek.

Kaptam közben egy e-mailt, melynek írója szívesen hagyott volna itt megjegyzést, csak nem tudta hogyan kell. Nos: a blog szövege alatt a Bejegyezte: Éva dátum: …. mellett található a ... megjegyzés vagy Nincsenek megjegyzések szöveg. A megjegyzés szóra kattintva megnyílik egy fehér mező Írj megjegyzést szöveggel (fölötte pedig Megjegyzés küldése szöveg olvasható). Ebbe a fehér mezőbe lehet a megjegyzést megírni, majd a Megjegyzés írása mint: Profil kijelölése lenyíló mezőben kiválasztani a profilt, mely alatt a megjegyzés megjelenik. A sok „ismeretlen” lehetőség legvégén ott a Névtelen mód is, nem sértődöm meg, ha valaki így ír, legfeljebb a megírt szövege végére odabiggyeszti a nevét – ha akarja, vagy marad névtelen.
A megírt megjegyzés előnézete is megtekinthető a közzététel előtt, nem kell félni ettől, nem harap a rendszer.
Ha valami továbbra sem érthető ezzel kapcsolatban, csak szólni kell – bár én is csak most tanulom a blog admin felületének működtetését.


3 megjegyzés:

  1. Erre a lépésre kb.fél éve készülök. Megelőztél, de jól tetted :-)
    Akkor én is várom a kézimunkázók vagy kézimunka szeretők jelentkezését. Ha leszünk legalább öten (kezdetnek) szervezünk egy hímzős/kötős/horgolós találkozót. Sok blogos hímzős ismerősöm havonta találkozik egy közös kézimunkázásra, sajna nagyon messze vannak innen - Budapest, Szombathely.
    Találtam az FB-n egy megosztást Ipolytarnóc 2013 októberi rendezvényiről. Minden kedden kézműves foglalkozás lesz - az első 2 héten fafaragás, a többi héten foltvarrás. Én biztosan ott leszek a gyerekeimmel együtt. Ha valakinek lenne kedve, ideje. Két személyt el is tudok vinni, ha kell. Nem tudom milyen lesz, én is csak ma találtam a hirdetést, de érdekesnek tűnik. Teszek ide egy linket, itt el lehet olvasni:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=524366490973870&set=gm.585066044890015&type=1&theater

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok.
      Valamikor középsulis koromban rengeteget kézimunkáztam van annak már majd 25 éve is. A napokban egy hirtelen ötlet alapján újra elkezdtem horgolni, majd behívtam a gyerekeimet magamhoz, hogy olyat láttok, amit még sosem! Réka nagy vihogás közepette megjegyezte: basszus itt nagyon nagy a baj :D
      Szóval, ha kész leszek majd egyszer akkor tuti nyilvánosságra hozom a munkámat :)
      Az ipolytarnóci összejövetelben még cifrázhatjuk, hogy néha Kalondán tartanánk a találkozókat, ezt meg tudjuk beszélni Angélával is és ez még érdekesebb lehetne.
      Andi

      Törlés
    2. El sem olvastam az aláírást, az első bekezdésből tudtam ki vagy :-)
      Én kedden megyek ha törik, ha szakad. Igaz ki sem látszok a lakásátalakításból, de megnézem milyen lesz.

      Törlés